lørdag 1. november 2008

14 dager gamle!

Frem med joggesko, svettebånd og XL1 flaska. Her må det trimmes. Jeg la de forsiktig på ryggen for å se om de klarte å kommer seg rundt. I starten var de ikke i stand til det pga av de var ganske flate og store. Men vi ga oss ikke. Til slutt klarte de det uten problem.


"Puh.. 31.. 32..33.. var det 50 situps jeg skulle ta..? Mutter'n er sprø.."

De jobbet hardt. Jeg prøvde å legge de til rette på siden, slik at de ikke ble liggenes på den flate magen sin. Dette gikk også bra etter hvert. De godtok det og på den måten belastet jeg ikke de indre organene ved at de rett og slett var gedigne, flate, late golden valper. Nå, når jeg legger de på ryggen, tar vi tiden for å se hvem som er kjappest.. Noen glemmer seg helt, og rett og slett bare sovner...

"Åh livet er herlig.. Tar treningsøkta senere i dag.. Er egentlig kjempe trø.."




Etter en endt treningsøkt.. Se vi kan faktisk gå!

Dina er i storform. Hun har vært med på tur og vi har badet i Mjøsa. Hun spiser godt og sover nå hele natta. Fremdeles graver hun i hiet sitt og har nå fått hjelp av Tante Dorris. (Til min store fortvilelse.. For når Tante Dorris går inn for en oppgave, gir hun seg ikke før det er helt perfekt!!) Vinteren har kommet på Biri. Her er det snø og mange minus grader.

Ingen kommentarer: